fredag 15 oktober 2010

teeeest!

Fyra frågor om förhållanden 
Är du singel? - jao
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - njaa
Hur många har du varit kär i? - typ 3 eller 4 ;)
Är du kär just nu? - naa

Tio frågor om dig själv
Namn? - emelie cassegård...om ni inte hade fattat det ;)
När fyller du år? - 23 oktober
Några piercingar? - 2 i öronen
Vad har du på dig just nu? - två linnen, en tjocktröja och jeans
Vilken årstid är bäst? - alla!? ;o
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en halvmeter snö, klarblå himmel och en stor fin sol. looove!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är så färgglad, hahaha!
Vad är du bra på? - rida? näe...jag venne
Vem älskar du mest på denna jord - emn, deru...det är...det är...jävligt många ;o
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans. mycket roligare :D

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - nästan alla
Vem är den roligaste av dina vänner? - typ alla :D
Vem är snyggast av dina vänner? - emn?
Vem är den du helst har filmkväll med? - det är många. men det skulle la vara mysigt och ha en liten filmkväll med bon :)<3
Vem av dina vänner är mest "evil"? -  felicia.t utan tvekan (H)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - ääääh...
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njaa
Vem är farligast i din familj? - jag, hahaha
Vem ser roligast ut i din familj? - ?
Vem är coolast? - jag (H)
Har ni något husdjur? - nae
Mest gemensamt med? - mammi
Underhållningen? - många
Sover du oftast med? - jag sover inte med nån från min familj?
Roligaste kvällen med familjen? - ?

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - skolan...sen typ bara slappat och väntat på christer, carina och victor
Vad ska du göra nu? - kolla på idol
Har du gjort något dåligt idag? - det vet jag faktiskt inte o.o
Vad har du ätit idag? - lunch och middag
Har du duschat idag? - nae, men ska
Är du trött nu? - liiite
Vad händer i morgon ? - vakna - käka frukost - göra mig i ordning - på med ridkläder - sticka till stallet med sofia <3 - hem - byta om - vara med sofia - äta ska jag säkert göra. det är la det jag har planerat än så länge, grym dag 2010 :D
Går du i skolan? - ja?

ANNAT
Hur mår du just nu? - hängig...pga min jävla dunderförkylning. men inget kan hindra mig från och rida med bästaste sofia...okej, det finns la nåt som kan hindra mig ;D
Har du piercat dig? - fanns det inte en fråga där uppe som handlade om precis samma sak?
Är du hungrig nu? - nae
Vad är klockan nu just nu? - 20:49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogger och lollos blogg

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - felicia.t:s mamma eller nån, haha, jag vet inte vem det var eftersom jag missade när hon ringde xD
Vem ringde du senast? - jaru, iiiingen aning
Vem sms:a till dig senast? - sofia :)<3
Vem sms:a du till senast? - sofia :)<3

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - några årsen typ
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några veckorsen

ÖVRIGT
Gillar du punk? - like i care?
Har du sminkat dig idag? - ao

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - jaaa <3
Vilket är ditt favoritband/artist? - alcazar, roxette, van helen, jason mraz...jaja, ni fattar...väldigt många fler
Vad gillar du för musik? - allt möjligt...förutom typ rap och opera ;o

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - jao
Har du fler än 3 jeans? - mhmm
Har du fler än 5 tröjor? - jaa?

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - mmm
Använder du wax? - nej?
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - naaa. men eyeliner har jag om jag ska på fest eller nåt sånt
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - naa
Använder du deodorant? -  SJÄLVKLART!!!
Använder du skinspray? - naa
Använder du parfym? - SJÄLVKLART!!!
Använder du läppglans/läppstift? - NEJ
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - neee
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ehm nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - MEN DET VAR ETT HIMLA TJÖT!?
Är du romantisk? - venne
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej ;o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande (A)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ingen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - venne
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - naj
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - neeeeej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - nåt som är snyggt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar