onsdag 6 oktober 2010

plugg

ska bara säga att det ser...förjävligt ut när jag pluggar...papper och böcker utspridda lite var som helst, fattade inte ens vad det var för papper. jag kanske ehm, *host host* "kanske" ska börja ha liiiite mer ordning på mina papper och mina böcker när jag pluggar, jag låg för fan på papprena. näe, skärpning emelie, så kan jag inte ha det när jag pluggar, lite måtta får jag la ändå ha, hahaha!
men nu är plugget klart; supertråkig franska och heeelt onödig och heeelt totaly rubbad idrott!
ska öva mer på franskan och idrotten i morgon innan vi har lektionerna, because...det kommer gå åt helvete annars, hehe. men nuuuu; duschen - sängen - kolla klockan - soooova!
puss!

okej, det ser inte sååå stökigt ut, men ni skulle bara se hur mycket papper det ligger under böckerna ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar