torsdag 14 oktober 2010

jag HATAR förkylningar!!!

jahapp, nu sitter man här då med en dunderförkylning och skit svullna halsmandlar och en kopp te med äcklig honung i. asså det krävs minst tre halstabletter, en alvedon, en kopp te med honung i för att det inte ska göra ont i halsen längre...och halstabletterna får man bara ta tre om dagen för att hela gommen och allt blir typ bedövade eftersom det är smärtlindring i dom, fatta vilka halsproblem!? ;o
som tur var så köpte jag och farmor ett par andra halstabletter nu när vi var ute och köpte alvedon och honung, för jag stog inte ut längre, så vi tyckte att det var bäst och köpa ett pack halstabletter som jag kan ta oftare :)

min dag har vart rätt slapp i dag känner jag; vaknat - druckit te - gjort mig i ordning - skolan - hem - plockat ur diskmaskinen - ätit - druckit te - käkat glass - kollat på house och nästintill somnat och då var klockan runt kvart över 6 - köpt alvedon, ett pack halstabletter och en burk honung - hem - druckit te med honung i.

slapp dag med andra ord skulle jag säga, ellerhur? ;)
och nu återstår bara soffliggande med ett avsnitt house och det ska jag göra nu och sen vid halv 10 så ska jag sticka in och ta bort sminket, borsta tänderna och duscha och det har jag tänkt och göra på ungefär 15 minuter så att jag kan komma i säng vid kvart i 10 och sen ska jag se till och somna rätt fort...tror nog att jag kommer göra det...fast nu när jag säger det så kommer jag säkert inte göra det, haha, blir alltid så, men jaja, får se. men nu; hoooouse <3
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar