onsdag 13 oktober 2010

halsmandlar suuuuger!

sitter i soffan med ett avsnitt house och en kopp te i handen och försöker att inte tänka på mina jävla halsmandlar som tar livet av mig snart!
hade inte ont innan, men när vi satt och övade på musiken så började det göra liiite ont, men då brydde jag mig inte så mycket, men när jag kom hem så blev det värre och nu stog jag inte ut längre utan gick och tog en kopp kokhett te, bränner fingrarna av mig, haha...okej, inte riktigt, men det hjälper mot halsmandlarna i alla fall. fast jag är rätt van vid att mina halsmandlar gör ont, varje gång jag blir förkyld så får jag halsfluss, fast jag går till skolan ändå eftersom jag är så van vid det, så det enda jag undviker är att prata högt. men nu har jag ont i gommen också, så fort jag sväljer så gör det ont, samt i halsmandlarna, fast det hjälper med te. men jaja, nu ska jag fortsätta ta det lugnt med min lilla kopp och fortsätta kolla på house :)
ha det, puss!

1 kommentar:

  1. Smitta inte mig..jag sommer sjunger sugigt i vanliga fall. Tänk om jag skulle sjunga med halsfluss XD Vi skulle få IG direkt ;) Men jag diggar våran omgjorda fierflys istället..Den var så JÄKLA bra ;)(A)

    SvaraRadera