lördag 9 oktober 2010

as grym dag 2010!

jag har bara två ord som beskriver denna dagen; as grym!
först när vi hade parkerat och det så gick vi in i nån affär och det första jag får syn på är ett rosa/lila bling bling pennfack som jag blev totaly kär i och som jag bara måste ha, så vi köpte det :D
sen gick vi runt lite och sen gick vi utanför åhléns och jag var ju inte beredd på att laila skulle stå där och så sneglade jag lite åt höger och vem ser jag då!? joo, där står hon, hahaha, blev as chockad!
jag bara "JAG MÅSTE HITTA CICCI OCH SELMA...JAG MÅSTE HITTA CICCI OCH SELMA!!!" och sen gick vi och åt lite, eller ah, lollo gjorde det och bodil tog lite dricka, men i alla fall och DÅ, jag då kommer cicci och selma och går där, jag bara "HALLÅ...HEJ...HEJ...HALLÅ!!!" och dom typ undrade vem det var och jag kunde inte springa så fort för jag hade typ 1 dm hög klack, men så såg dom att det var jag dom bara "VA!? HEEEEJ!!!" alla vi tre var värsta as chockade och så kramades vi och sen stog vi och snackade lite om att dom inte vågade gå till laila och så snackade vi om lite annat och skrattade en hel del och sen var jag tvungen och gå i väg, så då kramades vi igen. och sen gick jag, lollo, farmor och bodil in i en affär och kollade på skor och sen gick vi till åhléns och jag var skit nervös när vi skulle träffa laila. bodil och farmor stog och snackade medans jag stog och skrattade. laila frågade typ vem det var som gillade parfymen eller nåt sånt, farmor bara "det är emelie som gillar den" så pekade hon på mig och laila bara "ah det är bra. du har i alla fall bra smak, hahaha!" jag bara "hahaha, ao!" och så signerade hon och så frågade hon om vi bodde i göteborg och så sa vi att vi bodde i varberg och sen hon bara "ska ni gå på idol när det kommer hit!?" farmor bara "naa, vi vet inte, vi har inte bestämt det än" laila bara "det är klart ni ska!" och sen så skulle jag och lollo ta kort och jag darrade hur mycket som helst när jag skulle ta kort på lollo och laila, men det blev inte så suddigt, haha ;D
och sen när vi var klara så betalade vi parfymen och sen stog vi och väntade på cicci och selma, och sen när dom kom så vågade dom inte gå in och jag försökte få in dom och allt, men dom vågade inte, hahaha!
och vi skulle gå på stan och jag ville ju ha kort på alla tre och laila eftersom det var första gången vi träffades, men det fick bli kort utanför åhléns och sen kramades vi - igen, haha, mycket kramar...det gillas :D<3 men sen gick vi. tror nog att jag aldrig kommer glömma den här dagen, as grym ju. guldvärd dag 2010 :D<3

ska lägga upp alla bilder nu, ska bara säga att jag ser otroligt fet ut, men jag har faktiskt jacka på mig o.o







       
åååååh, igga mig, vilket fetto jag ser ut som, asså vad hände med min jacka? o.o

1 kommentar:

  1. Va jätte kul att träffa dig emelie,
    en riktig överaskning hah vi bah det är du!!
    haha xD<3 Laila (L) ,heh vi gick fram sen iaf:D

    puss på dig gumman<3 / Cecilia

    SvaraRadera