tisdag 19 oktober 2010

saknad häst 2010

saknar min älskade reidun...har börjat kalla henne för fjoddan, hahaha :D<3
min älskling, har inte sett henne sen i söndags och jag kommer inte få se henne försens på tisdag nästa vecka,  fatta plågsamt ;o
jag vill till henneeeeeee :(<3
och juste, på tisdag då...asså det är så här att vi har elevens val och nu kunde man få välja och ha häst och nu ska jag och felicia fördjupa oss i hur man pratar med hästar och det är oftast sånna som har dåliga ovanor och sånt där och reidun drar sig ofta till andra hästar, t:ex pontus. och sen så backar hon alltid när man ska sitta upp och då ska vi försöka träna henne så hon inte gör det och så ska vi få henne och lita på mig och sånt, så nästa tisdag ska vi börja med det och då ska vi göra det 9 gånger, alltså i 9 dagar...blir nog 3 gånger per vecka eller nåt sånt och så ska vi se hur stor förändring det blir. och så ska felicia hänga med när jag och sofia rider, så ska jag rida utan och hålla i mig och bara svänga med skänklarna och sakta av med rösten och vikten, så ska vi se hur stor förändring det blir :D<3
älskar dig fjoddan <3

och juste, en grej till...asså det har inget med reidun och göra, men jag satt och målade en bild nyss som jag tyckte var så snygg...var en bild som jag hittade i boken på bilden i dag, alltså i samma bok som jag hittade den bilden som jag ska måla i bilden, men så hittade jag denna och jag var bara tvungen till och skriva ut den och måla den hemma. tyckte att den blev rätt snygg, funderar på och visa den för bildläraren, men jag vet inte. ska bara säga att jag målade med vanliga färgpennor och sen så ser den snyggare ut i verkligen. men men, jag kan visa den i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar