torsdag 7 oktober 2010

lollo i morgon!

min dag i morgon ser ungefär ut så här; klockan ringer - gå upp - äta frukost - göra mig i ordning - gå till skolan - syslöjd - no - musik - hem - plocka ur diskmaskinen - äta - cykla till stallet - rida - hem - ta det lugnt - möta lollo och bodil på stationen - hem - lollo och jag hittar förmodligen på nåt - äta - privatlektion med lollo - hem - duscha - ha extremt roligt som bara vi kan ha, hahaha - sen soooova.
snacka om mycket, hahaha, fullspäckad dag 2010, det gillas mucho :)
juste ja, när jag och lollo ska ha privatlekion så måste jag få flash, har inte ridit honom sen i typ...hmm...maj (!?) tror jag...eller april, näe, jag vet inte ;o

                                                                     min lilla bebis <3

men nu ska jag fortsätta kolla klipp med lisa edelstein, mihihihi, självaste dr cuddy i house om ni inte förstog det, hahaha :D<3
men vi hörs i morgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar