tisdag 5 oktober 2010

halvt våldtagen och strypt av en 6:a!!!

vad säger man när kompisens brorsa kommer med sin kompis som lägger armen runt en och blir halvt våldtagen och samtidigt strypt av ungen som går i 6:an!?
hmm, joo, man tar hans hand (vilket jag och felicia gjorde då) pratar med honom och skriker och försöker springa ifrån honom, men sen kommer han in i matsalen där vi står och håller armen om en igen och sen springer man för livet och han kommer igen och försöker strypa en oooch så blir man halvt våldtagen av honom igen. som sagt så säger man redigt mycket under den tiden, vilket var i dag på lunchrasten, jag och felicia skulle få tag i lena och så satt vi och filosoferade lite på en bänk i det strålande solskenet och till slut kom felicias brorsa med en av sina kompisar (dom går i 6:an som ni kanske förstog) och felicia hade sagt för ett rätt bra tagsen att han skulle "ringa om 4 år" och så kom han bakom oss o la armarna runt oss och snackade och vi bara "ääääh" och sen så blev vi näst intill våldtagna av honom, han försökte taffsa på oss, snacka om rädda och sen ströp han nästan oss, vi bara tog hans hand och försökte komma loss och sen sprang vi för livet och skrek, till slut hade vi kommit till matsalen och sen kom han igen och då la han armarna runt oss och sen sprang vi igen och så kom han och så blev vi halvt våldtagna igen och sen försökte han strypa oss igen och sen gick han när han märkte att han hade kommit liiiite väl försent till sin lektion, hahaha!
snacka om hektisk lunchrast 2010.
och juste ja, efter den hektiska lilla stunden så kom lena när vi stog och väntade på att bilden skulle börja och jag bara "lena, vad ska vi göra på torsdag!?" hon bara "äääh...hmm, jaa..." felicia bara "för vi undrade om vi kunde dansa då?" och så var christer (no läraren) med och han bara "ni kan ta mig, hahaha!" jag och felicia bara "hahahaha!" lena bara "jaa, ni kan ta honom, hahaha!" vi bara "hahaha!" hon bara "nä, men fråga ni och se vad som händer" vi bara "va fan, hahaha!" och så vände sig lena om och skrattade åt oss...asså vi fick aldrig svar på vad vi skulle göra på idrotten, så jäkla schysst hon är ;D


men nu ska jag fortsätta droga house och sen ska jag kääääka, kommer dö av hunger snart, men jao, hoppas att ni tyckte att min...eh...flummiga, eh?...våldtagna!? dag var en rolig läsning, hahaha!
ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar