onsdag 3 november 2010

sjukt bra dag!

först så vaknade jag av att sofia skickade ett mess om att vi kunde ha reidun i dag och så skrev hon att jag kunde komma till henne om en halvtimma för då skulle hon vara hemma från tandläkaren, eh? gissa hur mycket klockan var när hon skrev det?...jo, klockan var 9, tyckte hon var lite sjuk då, hahaha ;D
men sen så åkte jag och farmor ner till stan vid typ halv 11 och köpte ett par skor som jag skulle ha i stallet och sen åkte vi till sofia och hämtade henne och sen ut till pållarna och så red vi, och jag är sjuuukt nöjd...reidun gick nästan på tygeln i slutet, så jävla nöjd :D<3
älskar dig reidun, du är bäst <3

och sen kom sofias mamma och hämtade oss. sen när jag var hemma så satte jag mig vid datan och kollade runt lite och nyss var jag och duschade, och Nu ska jag ner till stationen och möta lollo :D<3
så nu hinner jag inte skriva mer, för då kommer jag aldrig komma ner dit, haha ;)
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar