tisdag 2 november 2010

du klarar det!

känner inte för och blogga så mycket just nu...vill bara sända en ASMEGAHUGESTOR kram till fina bonnie <3
vill inte direkt säga vad det är som har hänt, men jag ska fatta mig kort;
jag mår dåligt för att hon mår dåligt. jag är ledsen bara för att hon är ledsen. jag är deppig bara för att hon är deppig. hon har alltid funnits här för mig när jag har mått dåligt, jag har pratat med henne om allt det jobbiga, hon har peppat mig till 1000 och det har gjort att jag faktiskt klarade det som var jobbigt. så nu är det fan min tur och ställa upp för henne lika mycket som hon har ställt upp för mig. jag kommer finnas här för henne om hon vill prata, men jag tänker också ta ställning till om hon inte vill prata om det, men det viktigaste jag tycker är att jag kommer finnas här för henne som hon har vart för mig, så att hon kan klara sig igenom det här. och jag vet att hon kommer klara detta, men för att hon ska klara det så måste vi finnas här för henne i vått och torrt och det är precis det vi kommer göra. vi kommer få henne att må bra, vi kommer få henne att bli glad, vi kommer få henne att bli den där glada, roliga och goa bonnie igen. med vårt stöd så kommer hon att klara detta. puss älskade bonnie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar