söndag 7 november 2010

hööks

var på hööks i förrgår och köpte lite grejer, jävligt dyrt, men det var good things :)
fast i går så åkte vi tillbaka för att lampan som jag köpte var trasig, asså där man skulle sätta i batterierna, en sån fjäder hade lossnat och sen var det reflexer som jag skulle ha om benen som vi lämnade tillbaka för att dom var för små, så jag köpte ett par sockar i stället.
så ah, det jag köpte var;
  • jeansridbyxor
  • läderchaps
  • rosa sockar med nån gullig häst på
  • pannlampa
som sagt, dyrt men bra!
okej, sockarna kanske inte var speciellt dyra, men chapsen och ridbyxorna var rätt dyra...lampan var det hyfsat pris på eftersom jag kommer använda den rätt mycket nu när jag och sofia rider ner till manegen och tillbaka från manegen i mörkret på vardagarna, så den ligger ju inte bara hemma och skräpar, den kommer ju till användning, så det är ju värt pengarna :)
men nu ska jag fortsätta sitta i lollos rum med mitt asfina hår och lyssna på musik och spela rebubbled!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar