söndag 14 november 2010

jaha, nu kör vi en liten sån här lista då

Vilken svordom använder du mest? fan, jävla, helvete...eh?...sen vet jag inte, använder nog bara dom som mest
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:20
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och, beror på vilket humör jag är på ;)
Vilken var den senaste filmen du såg? hmm...beck, eller det är ju rätt logiskt, med tanke på att den går på tv just nu och om man har på tv4 så ser man ju den ;)
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en liten pålle <3
Har någon någonsin kallat dig lat? japp (H)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? eh, nej
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? alcazar!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej, det tror jag inte, inte vad jag kan minnas i alla fall
När var senast någon stötte på dig? eh, deru, ingen jävla aning
Vad åt du till middag senast? potatis, nåt konstigt kött eller nåt sånt och så det mest logiska man har när man käkar; sås och sallad
Vem var den senaste som ringde dig? lollo.s ^^<3
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? BALDER! den är ä l s k a d till tusen <3
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jao, finns nästan alltid nån som pratar bakom ryggen på en...
Tittade du på tecknat när du var liten? men herregud, klart, Vem gjorde inte det egentligen?
Är du blyg inför det motsatta könet? naa, inte så mycket tror jag inte
Hur många syskon har du? en halvstorasyrra
Vilken film kan du alla replikerna till? eh, hur mycket stalker behöver man vara för att kunna en hel film nästan utantill?
När flög du senast? i januari - egypten (om nu nån människa ville veta)
Läser du för skojs skull? ibland, beror ju på hur bra boken är
Pratar du några andra språk? engelska, franska och så måste ju det mest logiska vara att man kan prata svenska?
Har du gråtit offentligt? japp
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop!
Försöker du alltid lära dig nya saker? kanske inte precis alltid, men det är la rätt kul och lära sig nya saker
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? men herregud...ska killar behöva betala bara för att dom är...killar!?
Har du någonsin varit i Jamaica? eh? nej?
Vad har du med dig in på bion? sällskap, dricka, nån gång har man la med sig lite godis och knapra på
Har du dejtat någon av en annan religion? nope
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? det finns ju många, man kan ju inte bara välja Ett, finns ju många måsten
När sov du senast på golvet? det har jag inte den blekaste aning om
Gillar du din boende-situation? njaa
Vilken är din mammas hemstad? eh...stockholm tror jag
Din pappas hemstad? varberg, tror jag...asså, jag har faktiskt ingen koll ;o brukar faktiskt inte fråga pappa vart han föddes
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte så jättemånga, för att kunna fungera och vara en aning närvarande behövs det la 4 timmar, men om man vill fungera lite mer "normalt" så behövs det runt 7 timmar kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga? vissa
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hamnade? okej, så enligt det här testet så kan man fortfarande inte gå i skolan?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? hela 17 år faktiskt!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja, rätt så
Tror du på liv på andra planeter? hmm, njaa
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? ingen aning
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
mest av samma tror jag
Hur valde dina föräldrar ditt namn? det har jag ingen aning om faktiskt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag brukar inte säga så mycket till mig själv då, låter hellre andra sköta det åt mig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ...
Tycker du om att krama folk? tycker om? Älskar det <3
Äger du en digitalkamera? eh? asså nu ska jag vara riktigt ärlig; jag vet faktiskt inte...jag har en kamera, men jag kallar den bara för kamera, jag vet inte vad det är för skillnad...shit va dum jag känner mig ;o
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? mmmm
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? i dunno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar