fredag 24 september 2010

todd ♥

todden, nu är du bara ett minne som alla föralltid kommer ha i sina hjärtan, för i onsdags så levde du dina sista timmar här på jorden. du ska bara veta hur många det är som saknar dig, ingen kommer någonsin glömma dig vår älskade lilla todd. jag kommer aldrig glömma våra minnen. du var den första pållen jag red och det var för 8 årsen. jag minns våra första skrittsteg tillsammans, jag minns våra första travsteg tillsammans och om jag inte hade lärt mig trava på dig så hade jag nog inte vågat galoppera, även fast du inte var den första pållen jag galopperade på, så var du ändå den pållen jag lärde mig grunden på...du var den första pållen jag hoppade ett litet hinder med. och vår sista lektion tillsammans kommer jag aldrig glömma, 9/4-10 ♥
och jag kommer aldrig glömma sista gången jag såg dig, 20/9-10 ♥

 todd, jag kommer alltid minnas dig som den busiga lilla pållen som gillade och bitas, men samtidigt bli älskad och det är det du alltid kommer att vara; älskad!
jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, även fast det kommer finnas ett stort hål. tack för allt todd...jag kommer alltid att älska dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar