tisdag 28 september 2010

testArn!

FAVORITER



Färg: rosa ♥
Mat: tacos ♥
Band: hmm...alcazar, guns N' roses, backstreet boys, westlife!
Film: eh...deru, det är Många!
Bok: afrodite och döden.
Sport: ridning ♥
Årstid: vår..sommar...höst...AAAAH, vinter också...jag gillar Alla årstider...fast man kan vara utan alla spindlar och getingar och skit som kommer på sommaren ;o
Veckodag: lördag utan tvekan!
Glassmak: i dunno, hahaha!
Tid på dygnet: kväll...tror jag.



9 FÖR TILLFÄLLET

Humör:
 otroligt glad!
Smak: melon
Kläder: jeans, linne och tunika.
Bakgrund: jag har ingenting i bakgrunden, men där emot så kollar jag på house, haha :D
Nagellack: ljusgrönt, mörkgrönt, orange, neon rosa (eller vad man säger) och typ lite mörkare rosa, fiiina färger!
Tid: 21:28
Omgivning: men va fasen...det var la ändå några jäkligt puckade frågor?
Irritationsobjekt: inget?


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner:
naij
Brutit mot lagen: jaaaooo...
Blivit arresterad: eh, nej, hahaha...sånna olagliga grejer har jag inte gjort!
Badat naken: det har vi väl alla?
Varit med på tv: HAHAHAHA, nej xD
Kysst någon du inte känner: tror jag inte.


3 PERSONER

Du kan berätta allt för:
sanna, lollo.s, felicia.t, bonnie, sara och jenna...typ ♥
Du tycker om: men det är ju måååånga ;o
Du inte gillar: alla människor har väl några dom inte gillar? det behöver man väl inte skriva här?


2 VAL

Kaffe eller te:
te såklart!
Vår eller höst: både och!



1 ÖNSKAN

att det inte ska vara nåt so prov i morgon och inget svenska prov på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar