måndag 27 september 2010

fun fun fun!

Vem?


Vem berättar du precis allt för? sanna, lollo.s, felicia.t, bonnie, sara...typ <3
Vem sov hos dig senast? öööh? det minns la inte jag, hahaha! men om jag skulle gjort detta testet efter denna helgen som kommer så skulle det bli felicia.t, hon ska nämligen vara här heeela helgen lång! rolig helg 2010.
Vem tror du tänker på dig just nu? inte vet jag
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? vem!? ååååh, det finns ju så jäkla många, men sanna :D<3
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? jenna!
Vem kommer du aldrig att förlåta? några personer som jag bara måste prata med sanna om nån dag ;o<3
Vem har du senast ringt? farmor...tror jag


Vad?


Vad får dig att bli rädd? rätt mycket faktiskt
Vad gjorde du i helgen? nästan iiiingenting, förutom att elvis var här!
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? D.Ö.!
Vad har du på dig just nu? pyjamas! :D
Vad tänker du på just nu? att jag måste snacka med sanna! <3
Vad för mobiltelefon har du? sony ericsson W995, så alla vet, hahaha.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? man brukar väl inte sova med strumpor?
Vad gjorde du idag? vaknat -skolan - pluggat - ridit - snappat upp världens bästa vän <3 - duschat - idol - halvdött i soffan av trötthet. än så länge har dagen sett ut så, nu återstår bara fortsättningen av idol och sen sängeeeen!


Är?


Är du snygg? äsch
Är du brunett? njaa, lite redhair också ;)
Är du orolig för något just nu? neje
Är du lycklig? du skulle bara veta! :D<3
Är det snyggt med rosa strumpor? äääh, ja? allt med rosa på är snyggt!
Är du mysig? nja, det kan jag väl inte påstå, haha
Är det snyggt att vara riktigt smal? på vissa kanske
Är du ensam just nu? naij
Är det soligt ute? nej, mörkt som f-a-n!


Har?


Har du haft sex dom senaste 24 timmarna? nej
Har du någonsin ljugit för en vän? japp...
Har du blivit sviken av en vän förut? mhmm...
Har du plattat håret någongång? jarå
Har du något husdjur? nej :/
Har du gått ner i vikt förut? tror jag väl, hahaha
Har du hål i naveln? näe
Har blåa ögon? jao, fast en aning grått i också
Har du varit i Asien? näe


Vill?


Vill du ha breda höfter? inte för breda! ;o
Vill du vara smalare? ja
Vill du ha en hund? nae, jag tror inte det
Vill du att det ska vara soligt nu? JA!!!!
Vill du vara singel? hmm, jag tror inte man vill vara det om man har pojkvän, men just nu splear det ingen roll ;)
Vill du sova just nu? JA!!!!


Kan?


Kan du cykla fort? kan jag väl
Kan du sminka snyggt? naa, det vet jag inte, haha
Kan du springa långt? neeeeej ;o
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i månad? det skulle jag nog


Hur?


Hur vill du ha det i ditt rum? så som det är...kanske en annan tapet
Hur vill du bo? asså, jag är inte vuxen? jag hinner inte tänka på det just nu
Hur är ditt drömjobb? iiiingen aning
Hur mår du egentligen? gooood!
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? trevlig, omtänksam, får väl gärna ha någorlunda gulligt ansikte, världens sämsta humor (för det har jag) typ det :)
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? humor och trevlig kanske
Hur många solglasögon äger du? typ 3 kanske
Hur länge ska du vara vaken idag? inte länge till!


Ska?


Ska du sova snart? DET VAR ETT HIMLA TJAT!?
Ska du utomlands i år? i don't think so
Ska du ha något svart på dig imorgon? kanske...
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? det bestämmer man ju inte själv?
Ska man va lång eller kort när man är kille? min kille får gärna vara längre, men eftersom jag är så förbannat kort så är det nog inte så svårt och hitta nån som är kortare
Ska du duscha imorgon? äääh, ja?
Ska du köpa något i veckan? ja? jag och felicia har gärna tänkt och äta nåt i helgen? 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar